ნატახტარის ლიმონათი - გემო ნებისმიერი მომენტისთვის
2018-06-21 10:52:24
„ჩვენ გვჯერა, რომ დასვენებისთვის, გართობისთვის და სილაღისთვის არ არის საჭირო განსაკუთრებული მიზეზი. ამ განწყობით შეიქმნა „ნატახტარის ლიმონათის“ ახალი რგოლი, ჩვენი ლიმონათი ხომ ნებისმიერ მომენტს უხდება.“ – „ნატახტარის ლიმონათის“ ბრენდმენეჯერი ნინო მიქელაძე.
CREDITS
Client – კომპანია ნატახტარი
Agency – DDB BetterFly
Senior Copywriter – Lasha Schrüte Milorava
Project Manager – Tako Mshvelidze
PRODUCTION
Producers – Sopho Orjonikidze, Demetre Beradze
Director - Dima Chkheidze
DOP – Tato Kotetishvili
Production Designer – Polina Rudchik
Production Designer Assistant – Sandro Nadareishvili
თიბისიმ და ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკმა - EBRD, “ლოპოტა სპა რეზორტის” ახალი პროექტები 9 400 000 ევროთი დააფინანსეს, რომლის ფარგლებშიც, ივნისში ახალი ობიექტები გაიხსნება:...
იაპონური კულტურისა და სამზარეულოსადმი გამორჩეული ინტერესი საქართველოში ოცდამეერთე საუკუნესთან ერთად დაიწყო. ამ ინტერესს, უპირველეს ყოვლისა, ახალი თაობა იჩენს. ახალგაზრდებში ანიმეს სიყვარული, როგორც წ...
თიბისი ბიზნესის ორგანიზებით, თიბისი ბიზნესის განათლების ფარგლებში, თბილისსა და გორში ორი შეხვედრა გაიმართა. თბილისში გამართულ ვორქშოფზე მოსულ აუდიტორიას საშუალება ჰქონდა მიეღო ინფორმაცია იმის შესახებ...
“თიბისი დაზღვევამ” და “ენთებმა” თანამშრომლობის მემორანდუმი გააფორმეს, რომლის ფარგლებშიც “ენთების” პარტნიორ კომპანიებს შეეძლებათ მიიღონ სპეციალური პირობა თიბისი დაზ...
ზაფხულის მოახლოებასთან და ტემპერატურის ცვლილებასთან ერთად, იცვლება ავტომობილის მოვლის სპეციფიკაც. მნიშვნელოვანია, თითოეულმა მძღოლმა იცოდეს, როგორ მოამზადოს ავტომობილი ზაფხულის ცხელი დღეებისთვის,...
მსოფლიო საავტომობილო ბაზრის 14% დღეისათვის ელექტრომობილებს უჭირავს. მსხვილი ავტომწარმოებლები ერთგულად მიჰყვებიან განაცხადსა და დანაპირებს ეკომეგობრული ტრანსპორტის განვითარებასთან დაკავშირებით. წ...
კომენტარები