1 5 : 4 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

გაიგეთ რომელია მსოფლიოს ტოპ 10 წამყვანი ბრენდი

წამყვანი ბრენდების საკონსულტაციო და შემფასებელმა კომპანიამ, Brand Finance -მა,  ყოველწლიური, განახლებული რეიტინგი გამოაქვეყნა.  პირველად ისტორიაში HUAWEI  მსოფლიო მნიშვნელობის ბრენდების ათეულშია. Brand finance-მა HUAWEI,   როგორც 65.1 მილიარდ დოლარიანი კომპანია, მსოფლიოს 10 ყველაზე ძვირადღირებულ და საუკეთესო  ბრენდებს შორის დაასახელა. 

 „5G  მიმართულება, ეს არის კიდევ ერთი ახალი შესაძლებლობა სატელეკომუნიკაციო ბიზნესისთვის, ამავდროულად, ეს  არის მაღალი კონკურენციის შემცველი სფერო. ამის მიუხედავად კომპანია HUAWEI აგრძელებს ახალი ბაზრების ათვისებას და მისი გავლენის სფეროს გაფართოებას, იქაც კი, სადაც მანამდე ყველაზე გავლენიანი მოთამაშეები დასავლეთიდან იყვნენ.  . დიდი დაპირისპირების მიუხედავად, ჩინური გიგანტი აშკარად წინ მიიწევს და ამ წუთისთვის, ბრენდის ღირებულება 65.1 მილიარდ აშშ დოლარს შეადგენს, აღსანიშნავია, რომ პირველად არსებობის ისტორიაში,  ის მსოფლიოს 10 ყველაზე ძვირადღირებულ ბრენდს შორის მოხვდა, “ - აღნიშნულია Brand Finance-ის ანგარიშში. 

შეგახსენებთ, რომ HUAWEI სამომავლო მიღწევების პროგნოზირებისას, წინასწარ მოელოდა, რომ 2019 წლისთვის სმარტფონების გაყიდვები   240 მილიონს მიაღწევდა და გაიმყარებდა  პოზიციას, როგორც მსოფლიოს მეორე უდიდესი სმარტფონის მწარმოებელი კომპანია. HUAWEI-მ ნამდვილად მიაღწია შედეგს და მის მიერ რეალიზებული Mate და P სერიის სმარტფოების საერთო რაოდენობამ 44 მილიონს გადააჭარბა.   კომპანიის ტექნოლოგიურმა მიღწევებმა კრიტიკულ და პოპულარულ მოღვაწეობებშიც გაიმარჯვა და HUAWEI-ს 5G სმარტფონების გაყიდვებმა,  2019 წლისთვის ა 6,9 მილიარდ ერთეულს მიაღწია. 

Brand Finance-ის მონაცემებით ტოპ 500 კომპანიიდან45,4 პროცენტი 205 ამერიკულ კომპანიააზე მოდის, რომელთა საერთო ღირებულებაც  3204 მილიარდი აშშ დოლარია.  მას მიჰყვება ჩინეთი -  70 კომპანიით, (18.9%) , რომელთა, როგორც ბრენდის,  ჯამური  ღირებულება 1334 მილიარდ აშშ დოლარს შეადგენს. 

ტექნოლოგიების სექტორი კვლავ ყველას ყურადღების ცენტრშია, როგორც ერთ-ერთი ყველაზე ძვირადღირებული სფერო.. სწორედ ამიტომ არის, რომ 500 ყველაზე ღირებულ ბრენდს შორის 46 ანუ 14 პროცენტი სწორედ  ტექნიკური სექტორიდანაა, რომელთა საერთო ღირებულება - 986,5 მილიარდი აშშ დოლარია. 

„ჩვენი მომავალი 10 წლის სამოქმედო გეგმა ემყარება  სტრატეგიას - შევქმნათ ყველა სიტუაციაზე მორგებული პროდუქტი. ჩვენ ავიღეთ პასუხისმგებლობა  შევქმნათ მომხმარებელზე ორიენტირებული ეკოსისტემა, სადაც ყველა სმარტ მოწყობილობა უფრო მარტივად და სწრაფად უკავშირდება ჩვენს სმარტფონებს, რაც საბოლოო ჯამში ზოგავ ჩვენს ენერგიას, დროს და ფინანსებს რამდენიმე სამუშაოს უწყვეტ რეჟიმში შესრულებისას“ - განაცხადა, კომპანია HUAWEI-ს მომხმარებელთა ბიზნეს ჯგუფის ხელმძღვანელმა, რიჩარდ იუმ.  

მნიშვნელოვანია, რომ კომპანია Brand Finance-ის  სათაო ოფისი დიდ ბრიტანეთში მდებარეობს და ყოველწლიურ პრესტიჟულ რეიტინგში მსოფლიოს მასშტაბით სხვადასხვა სექტორიდან 500 უდიდეს ბრენდს აფასებს. 2020 წელს გამოქვეყნებულ ანგარიშში კი,   HUAWEI  მესამე ჩინური კომპანიაა, რომლის ბრენდის ღირებულებაც 65,084 მილიარდი აშშ დოლარია, რაც წინა წელთან შედარებით 4,5 პროცენტით მეტია. 

HUAWEI -ის მობილური სერვისების ეკოსისტემა სწრაფად განვითარდა და პროდუქტები და სერვისები ხელმისაწვდომია 170-ზე მეტ ქვეყანაში და გამოიყენება მსოფლიოს მოსახლეობის მესამედის მიერ. კომპანიამ უკვე  მოიზიდა 1.07 მილიონზე მეტი რეგისტრირებული დეველოპერი მთელი მსოფლიოდან. მსოფლიოს მასშტაბით მოქმედებს თექვსმეტი კვლევისა და განვითარების ცენტრი აშშ-ში, გერმანიაში, შვედეთში, რუსეთში, ინდოეთსა და ჩინეთში. HUAWEI Consumer BG არის HUAWEI სამი ბიზნეს ერთეულიდან ერთ-ერთი, მათ ძირითად მიმართულებას სმარტფონების, პერსონალური კომპიუტერების, ტაბლეტებისა და ქლაუდ სერვისების წარმოება წარმოადგენს. HUAWEI-ის გლობალური ქსელი ეყრდნობა ტელეკომუნიკაციის ბიზნესში 20 წლიან გამოცდილებას და ემსახურება მომხმარებლისთვის ინოვაციური ტექნოლოგიების შეთავაზებას მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 16:37

    "რა მოხდა გუშინ ნამახვანჰესის მოწინააღმდეგეთა ბანა...

    გუშინ “ნამახვანჰესის” მოწინააღმდეგეთა ბანაკში მომხდარ ფაქტს ადგილობრივი მოსახლეობა აფასებს. მათი თქმით ამ ტრაგედიაზე დიდი წილი პასუხისმგებლობა აქციის ორგანიზატორებს ეკისრებათ. როგორც ადგი...

  • 11:13

    „აჭარაბეთი“ ტექბოლის ფედერაციის გენერალური პარტნი...

    საქართველოს ტექბოლის ფედერაცია 2018 წლის 8 აგვისტოს დაფუძნდა და მალევე 2018 წლის 19 ოქტომბერს გახდა ტექბოლის საერთაშორისო ფედერაციის ფიტეკის წევრი. ტექბოლი აღიარებულია 2 კონტინენტური ოლიმპიური ასოციაც...

  • 19:23

    სპორტმშენი გრძელდება- შექმენი შენი სპორტი და მიიღ...

    სულ ცოტა ხნის წინ აჭარაბეთმა  წარადგინა ახალი პროექტი სპორტმშენი,რომელიც სპორტის მოყვარულებს აძლევს   უნიკალურ შანსს, რომ გახდნენ პროექტის  მთავარი შემოქმედები და შექმნან ახალი ს...

  • 17:03

    “ვოლვო ქარ საქართველო“ მომხმარებელს 2020 წლის მოდე...

    „ვოლვო ქარ საქართველო“ მომხმარებელს ავტომობილის შეძენის საუკეთესო პირობებს სთავაზობს. მიმდინარე აქციის ფარგლებში მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოს ვოლვო XC90, XC60, XC40, S90 და S60 მოდელები ...

  • 12:05

    სესხი შენთვის - თიბისის ახალი პროდუქტი თვითდასაქმე...

    სესხი შენთვის - თიბისის ახალი პროდუქტია, რომელიც თვითდასაქმებულებს შესაძლებლობას აძლევს,  მიიღონ სპეციალურად მათზე მორგებული სესხი, გამარტივებული და გაუმჯობესებული პირობებით.  პროცესის კიდევ...

  • 16:14

    „Fitch“-მა ლიბერთი ბანკის საკრედიტო რეიტინგის მოლო...

    2021 წლის 31 მარტს, საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტომ ‘Fitch Ratings’-მა გამოაქვეყნა ქართული ბანკების შეფასება, სადაც სს ლიბერთი ბანკის რეიტინგის მოლოდინი ‘ნეგატიურიდან’ &...

  • 16:10

    Social Impact Award 2021 იწყება

    თიბისიმ და UNDP საქართველომ ხელი მოაწერეს მემორანდუმს, რომელიც ითვალისწინებს ადგილობრივი სტარტაპების, საშუალო და მცირე მეწარმეების ხელშეწყობას, ახალგაზრდების გაძლიერებას, რეგიონებში ფინანსებზე წვდომი...