1 8 : 4 4
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

რა სიახლეები აქვთ chaynik catering and event-ში და რას სთავაზობს მომხმარებელს ყველაზე გემრიელი სტარტაპი

სამი მეგობრის ქეითერინგის ბიზნესად ქცეული სტარტაპი... რებრენდირებული chaynik, ახალი ლოგოთი და დაფინანსების მოლოდინში მყოფი ყველაზე გემრიელი chaynik catering and event კომპანია.

სტარტაპი, რომელიც წუთებს ითვლის იმის მოლოდინში, რასაც ნებისმიერ სეგმენტზე 100%-იანი მომსახურება ჰქვია და რომლის, არც თუ ისე შორეული ოცნება საკუთარი ბარია.

Chaynik catering and event-ის დამფუძნებელი ნანუკა გორგილაძე აცხადებს, რომ ბარი კომპანიის მიზანია და ეს ბარი უნდა იყოს და აუცილებლად იქნება ურთიერთობა.

ყველაფერი კი ერთ ჩვეულებრივ საღამოს, როგორც აღმოჩნდა, არც თუ ისე ჩვეულებრივი კულინარიული ექსპერიმენტით დაიწყო. მაშინ, ალბათ, ნანუკას, თინათინს და ენრის, ვერც კი წარმოედგინათ, რომ მათი კულინარიული ექსპერიმენტი ჯერ ახალ პროდუქტად, შემდეგ კი, ქეითერინგის ბიზნესად გადაიქცეოდა.

მეგობრებმა უჩვეულო ჰოთდოგი გააკეთეს. მთავარი ინგრედიენტად, სოსისის ნაცვლად, ენრის ოჯახის მიერ წარმოებული კუპატი გამოიყენეს, სოუსად კი, ტყემლის საწებელი. გასინჯეს. მოეწონათ. ასე გაჩნდა ქართული ჰოთდოგი “კუპადოგი”, რომელიც სულ მალე, ქეითერინგის ბიზნესის საფუძვლად იქცა, რომელსაც დღეს, მომხმარებელი “ჩაინიკის” სახელით იცნობს.

როგორია Chaynik catering and event-ის მიზნები, რა სიახლეები აქვთ და როგორი მოთხოვნაა კომპანიაზე პანდემიის შემდეგ - სტარტაპის ამ და სხვა გამოწვევებზე ნანუკა გორგილაძე საუბრობს.

ნანუკა, რა სიახლეები გაქვთ Chaynik catering and event- ში?

სიახლეები ნამდვილად გვაქვს და ეს სიახლე ეხება კომპანიის რებრენდინგს. აქამდე იყო chaynik, ახლა არის chaynik catering and event. თავიდან ჩვენი მომსახურების სფეროში მხოლოდ ქეითერინგი შედიოდა, დღეს უკვე სრულად ვაკმაყოფილებთ ნებისმიერ მოთხოვნას ღონისძიების ორგანიზებასთან დაკავშირებით, რამაც გამოიწვია იმის აუცილებლობა, რომ სტარტაპის რებრენდინგი გაგვეკეთებინა. გვაქვს ახალი ლოგო, რომელზეც ქართველმა გრაფიკულმა დიზაინერმა ანუკა ჯღარკავამ იმუშავა.

ლოგოს შექმნის დროს ხაზის გასმა კონცეფციაზე გვსურდა, შესაბამისად,

ლოგოზე გამოსახული ჩაიდანი ძველი ვინტაჟური სტილით არის წარმოდგენილი, ხოლო ფერები ნათელი და ბათუმურია. ისევე როგორც ჩვენი გემოები არის ტრადიციული, ხოლო ვიზუალურად ევროპულად წარმოდგენილი.

რთული იყო თუ არა პანდემიის შემდეგ ძალების მოკრება?

მართალი გითხრათ, პანდემიის შემდგომ გვეგონა რთული იქნებოდა ისევ ახალი მომხმარებლების მოძიება, მაგრამ რამდენადაც გასაკვირი უნდა იყოს, საგანგებო მდგომარეობის მოხსნის შემდე ნელ-ნელა აღდა ჩვენი კომუნიკაციაც მომხმარებლებთან და უკვე 10 ამდე ღონისძიება ჩავატარეთ.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები