1 0 : 4 3
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თიბისის მხარდაჭერით კომპანია „სანტი“ საქართველოს ქალაქებში მწვანე კუთხეების შექმნას გეგმავს

თიბისი სტარტაპერის პარტნიორი, კიდევ ერთი კომპანია „სანტი“, რომელმაც უკვე არაერთი ეზო და გარე სივრცე გაალამაზა, ჯერ ერთი წლისაც არ არის, თუმცა ამ მოკლე დროში უკვე ბევრი წარმატებული პროექტი განახორციელა. „სანტის“ წარმატების ისტორიას მისი დამფუძნებელი, გიგი ტაბაღუა გვიყვება:

„კომპანიის დაფუძნების იდეა კოპენჰაგენში გაჩნდა, სადაც გაცვლითი პროგრამით ვიმყოფებოდი სასწავლებლად. კოპენჰაგენში განსაკუთრებით თვალშისაცემია მოვლილი ეზოები, საგანგებოდ დაგეგმილი, ნაფიქრი და ამა თუ იმ დიზაინში გადაწყვეტილი სივრცეები. ჩემი პროფესიიდან გამომდინარე, მათ ყოველთვის დიდი ინტერესით ვათვალიერებ. იქ ყოფნისას კი გაჩნდა იდეა, ასეთი ლამაზი მწვანე სივრცეები ჩემს ქალაქშიც შემექმნა.

დღემდე ვმართავ რამოდენიმე მცირე ბიზნესს და მაქვს დიდი გამოცდილება სტარტაპ პროექტებში. ამიტომაც,  მარტივი იყო, იდეა რეალობად მექცია.

თავდაპირველად, მე და ჩემი თანადამფუცნებლები თავად მივდიოდით რუსთავის მოსახლეობასთან და ვთავაზობდით ეზოების მოწყობას. თუმცა, ამ მიმართულებით ცნობადობა იმდენად დაბალია, რომ ადამიანები ადვილად არ თანხმდებოდნენ ჩვენს ინიციატივას. მას შემდეგ, რაც რამდენიმე მომხმარებელი დავითანხმეთ და შეკვეთა წარმატებით შევასრულეთ, თანდათან გავრცელდა ინფორმაცია ჩვენი გუნდის შესახებ და ნელ-ნელა შევიძინეთ მომხმარებლები, რომლებიც ჩვენ მიერ შესრულებული სამუშაოთი კმაყოფილები დარჩნენ.

ამ პერიოდში დაახლოებით 20 -მდე წარმატებული პროექტი განვახორციელეთ.  კმაყოფილმა მომხმარებელმა და დაგროვილმა გამოცდილებამ მიგვახვედრა, რომ კომპანია ოფიციალურად უნდა დაგვერეგისტრირებინა. ამ მიზნით მივმართეთ თიბისი სტარტაპერს, რომელიც გვენდო, გვერდით დაგვიდგა და დავაფუძნეთ კომპანია „სანტი“.  

თიბისის მხარდაჭერით შევიძინეთ მაღალი ხარისხის ტექნიკა და სხვა საჭირო ინვენტარი. ასევე, თითქმის დასრულებულია კომპანიის ოფიციალურ ვებგვერდზე მუშაობა, მალე კი ავამუშავებთ ფეისბუქ და ინსტაგრამ გვერდებსაც.

დღეისათვის კომპანია „სანტი“ კერძო პირებს, სამშენებლო კომპანიებსა და სხვა იურიდიულ პირს სთავაზობს სრულ ლანდშაფტურ მომსახურებას, ეზოებისა და გარე სივრცეების დაგეგმარებას, განაშენიანებას, მოვლა-პატრონობასა და დასუფთავებას (ერთჯერადად და მრავალჯერადად).

აქამდე მომსახურებას მხოლოდ რუსთავში ვთავაზობდით, დღეისათვით კი ჩვენი გამოცდილება, დაგროვილი ცოდნა და რესურსი საშუალებას გვაძლევს, საქართველოს სხვა ქალაქებშიც მოვემსახუროთ მომხმარებელს.

ჩვენი მთავარი ამოცანა ქალაქში რაც შეიძლება ბევრი მწვანე კუთხის შექმნაა. კომპანია „სანტი“-ს მთავარი მიზანია, ღირსეული ადგილი დაიმკვიდროს ქართულ ბაზარზე. თუმცა ბიზნეს ხედვებთან ერთად, ჩვენი გუნდი აქტიურად მუშაობს იმ იდეებზე, რითაც, პირველ რიგში, ქალაქ რუსთავს ახალ-ახალ მწვანე სივრცეებს შეუქმნის.

ამჟამად „სანტიში“ 5 ადამიანია დასაქმებული. თუმცა, სამომავლოდ, მათი რიცხვი  ჩვენი გეგმებისა და ამბიციების შესაბამისად გაიზრდება.“

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 11:36

    ლიბერთი ჯანსაღი ცხოვრებისთვის ...

     ლიბერთის მხარდაჭერით თბილისში SPORTFEST  მიმდინარეობს   დღეს, ლიბერთის მხარდაჭერითა და პარტნიორობით,   დედაენის ბაღში პირველი სპორტული ფესტივალი – SPORTF...

  • 11:36

    თიბისის პარტნიორმა კომპანიამ PUZZ-ი ბათუმში სტენდ-...

      კომპანია „ფაზი“, რომელიც თიბისის მხარდაჭერით მესამე წელია მომხმარებელს ფაზლების, სამაგიდო თამაშებისა და ლეგო/კონსტრუქტორების დიდ არჩევანს სთავაზობს, უკვე ბათუმი მოლში, სტენდის სახით...

  • 19:47

    სს ლიბერთი ბანკის განცხადება...

    ერთ ერთი ტელეკომპანიის, კერძოდ ტვ პირველის მიერ, ლიბერთი ბანკთან დაკავშირებით გავრცელდა არასწორი და ყალბი ინფორმაცია, რომელიც მიზანმიმართულად აზიანებს ლიბერთი ბანკის და მისი აქციონერების იმი...

  • 15:50

    როდესაც საუკეთესო შედეგის დადება გიწევს ყველაფერი ...

    Formula 1-ის ტიტულოსანი ავტომრბოლელი, ლუის ჰამილტონი ქართველ გულშემატკივარს ექსკლუზიურ ვიდეო მიმართვას უგზავნის. შვიდგზის მსოფლიო ჩემპიონი ქ...

  • 14:41

    AD BLACK SEA 2023-ზე თიბისიმ წლის ყველაზე კრეატიულ...

    კრეატივის საერთაშორისო ფესტივალ AD BLACK SEA 2023-ზე თიბისიმ, როგორც ახალი თაობის მხარდამჭერმა, წლის ყველაზე კრეატიული ახალგაზრდას გამოსავლენად ახალი ნომინაცია „Young Creative“ წარადგინა....

  • 14:17

    თიბისიმ AD BLACK SEA 2023-ზე ორი ჯილდო მოიპოვა...

      კრეატივის საერთაშორისო ფესტივალი AD BLACK SEA 2023 დასრულდა. თიბისიმ ფესტივალზე ორი ჯილდო მოიპოვა. იგი ოქროს გამარჯვებულად გამოვლინდა კატეგორიაში Film Craft, კამპანიით „ზაფხულის ერთი დღე&...

  • 16:47

    „ქალები, რომლებიც არ არსებობენ“ - „ტოიოტა ცენტრი თ...

      კრეატივის საერთაშორისო ფესტივალ Ad Black Sea-ზე -  „ტოიოტა ცენტრი თეგეტას“ მიერ მხარდაჭერილმა კამპანიამ 2 ოქროს, 1 ვერცხლისა და 1 ბრინჯაოს ჯილდო მოიგო. პროექტი „ქალები, რ...